#35 Filip Kahoun: Lídři do období krize a do období míru jsou dva samostatné druhy

Filip Kahoun je lektor leadershipu, napsal dvoudílnou knihu Boj o pozornost a na Seduo.cz patří k jedněm z nejoblíbenějších školitelů. Má mnohaleté zkušenosti z nejvyššího vedení společností Česká pojišťovna, Generali nebo MALL.cz. V současné době školí pro značky, jako je třeba Google nebo Rohlík.cz. Poslechněte si rozhovor o tom, jak vést lidi způsobem, aby vás následovali i v době nejistoty.

Aktuální situace testuje schopnosti nejen světových lídrů, ale i těch, kteří působí ve firmách, včetně středního a nižšího managementu. Způsob vedení, který byl dosud plně funkční, se v období krize může začít míjet účinkem. Filip Kahoun nám proto prozradil, jak na to pružně reagovat. Dozvíte se také, proč je tak důležité obklopovat se kolegy, kteří říkají pravdu, a jak lidi motivovat i k práci, o níž si všichni myslí, že je zbytečná.

„Lídři musí v období krize fungovat trochu jako terapeuti. Svým lidem by měli naslouchat a snažit se jim jejich vnímání těžkých situací pomoci přerámovat.‘‘

Filip Kahoun

lektor leadershipu

Další díly podcastu naHRávky najdete na našem webu a v podcastových aplikacích SpotifyApple Podcasts a Google Podcasts.

 
Sdílejte